Försvunna inlägg

IMG_9295Det har hänt ett antal gånger den senaste tiden att inlägg jag redan publicerat helt plötsligt är borta efter ett par timmar eller någon dag.

Är det fler än jag som bloggar med WordPress och som har problem med att inlägg försvinner?

Veckans matsedel v 7

IMG_9293Inspirerad av Camilla kommer jag varje söndag att lägga ut den kommande veckans matsedel här på bloggen. Självklart blir det också länkar till en del av de recept jag använder. Jag hoppas att ni kanske kan få lite tips på mat att laga, jag letar själv ofta efter inspiration till just vardagsmat för där kör man ofta samma sak vecka ut och vecka in.

Måndag – Tikka Masala
Tisdag – Mackor och yoghurt
Onsdag – Kebab
Torsdag – Fylld pasta med ostsås
Fredag – Tacos
Lördag – Hemgjort tacopizza

Sweet sunday

IMG_9280(Bildkälla)

Hej på er!
Här är en underbart solig söndag och barnen valde att sova ända till 06:30! Plötsligt händer det liksom – sovmorgon!

Det enda smolket i min glädjebägare är att förkylningen har satt sig ordentligt i mina bihålor nu och detta gör att det inte precis är smidigt att äta eller sova eller andas över huvud taget. Ont är bara förnamnet!

IMG_9268Då är det tur man har lite ny läsning till kaffet i form av nya numret av Elle Decoration. Brukar ni läsa några inredningstidningar?