Fettisdagen

IMG_9370Är det fettisdagen så är det.

Jag är inget fan av semlor precis, men på fettisdagen brukar jag äta en. Det var gott, men nu väntar jag gärna ett år till tills jag äter nästa.

Jag hörde på radion att i genomsnitt äter vi svenskar fyra semlor per år.  Hur många äter du?

En ny Hemnetdröm

4cfica02parplk1sNu har jag hittat ännu ett superfint hus på Hemnet som jag vill dela med mig av. Det är på 250 kvm och ligger i Skillingaryd. Utgångspriset är 3 250 000 kr.

Eftersom det legat på Hemnets klicktopp (utanför Stockholmsområdet) i ett par veckor så har säkert fler av er sett det redan, men jag tycker det är värt att visa igen!

4cfic47mjarplj2dGenomgående vit interiör.4cfic28fparplioeNyrenoverat kök. 4cfibtgdparpliboVackra miljöer.4cfibucrlarpliefDet finns flera kakelugnar. 4cfic4hcfarplj47

4cfic5ultarpljcc

4cfic6cpdarpljf3Stege upp till ett loft.4cfic8krtarpljpvVardagsrummet ovanifrån.4cfic8b8rarpljo5Mer om huset hittar du här.

God morgon tisdag

IMG_9364God morgon från mig!

Jag åker till jobbet lite senare idag för jag väntar ett viktigt telefonsamtal på morgonen. Vill ju helst inte sitta i bilen när det ringer…

Jag tycker att det är så härligt med ljuset som kommit tillbaka. Det är ljust när man ska till jobbet på morgonen och oftast ljust när man ska hem och det gör livet så mycket skönare! Det finns ju i alla fall hopp om en vår.

Annars kör vi vanlig tisdag med jobb till 14:30, sedan hämta barnen på förskolan. Stora prinsessan har scouter idag så det blir lite stressigt med middagen, men det brukar gå bra.

Nu kör vi tisdag mina vänner!

Kram