Blogg100

Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

Jag har lite så här i sista stund bestämt mig för att hoppa på #Blogg100 2015. Det är en utmaning som kör igång i morgon och går ut på att man i 100 dagar ska skriva minst ett inlägg om dagen. Läs mer här!

Detta är ju ett ypperligt sätt att boosta sin blogg lite. I morgon (den 1 mars) kör det hela igång!

Sista februari

IMG_9456(Bildkälla)

God morgon denna soliga lördag! Sista dagen i februari.

Efter alldeles för få timmars sömn beroende på en liten orolig lillprins med mardrömmar känner jag mig något mörbultad idag. Det är tur det är lördag! Jag fick sovmorgon till 07:30, men det hjälpte inte direkt.

IMG_9457Nu är mannen ute och tvättar av min pärla så att hon blir ren och fin. Efter lunch ska vi packa in oss i bilen och åka iväg. Först ska vi uträtta ett par små ärenden och sedan bär det iväg till mina föräldrar som firar guldbröllop!

Vad hittar ni på denna sista dag i februari?