Wanties

Nu är våren snart här (eller kanske inte, men i alla fall vårmodet). Jag är sugen på att uppdatera min och barnens garderob och hittade dessa godbitar från KappAhl.

869073FKlänning till mig.

855858Söt klänning till båda prinsessorna.

782789Jacka till till lillprinsen.

157925Tuff T-shirt till lillprinsen.

100693Kjol till lilla prinsessan.

777946Tenniströja till mannen.

Klicka på bilderna för att komma direkt till produkten hos KappAhl.

Tankar om bloggande

IMG_9241Ibland bloggar jag här – vid köksbordet.

Alla gillar vi att ha det på olika sätt när vi bloggar, det är jag övertygad om. Jag är så nyfiken på hur alla mina läsare gör när de bloggar om de nu har en blogg.

Så, var bloggar du? Vid skrivbordet? I TV-soffan medan du tittar på TV? Vid köksbordet medan du lagar mat? I farten med mobilen i bussen eller medan du väntar på något?

Lyssnar du på musik, har på TV:n eller vill du ha det tyst när du bloggar? Bloggar du någon särskild tid på dagen? Eller kanske vissa dagar i veckan?

Svara gärna med ett inlägg på din egen blogg och skriv en kommentar så kan jag länka till alla som svarar. Det vore kul att se hur andra gör!

Tråk-tisdag

IMG_9416Det är tisdag igen och vi har tråkigt väder som ni ser. Snöblandat regn och blåst.

Det blir en tisdag med fortsatt vab för min del. Lilla prinsessan piggnade till igår kväll, men fick feber igen i natt, alltså stannar vi hemma ett par dagar till.

I morgon blir det dock att gå tillbaka till jobbet och verkligheten för min del då maken tar över vabbandet. Det är skönt att man kan dela upp det mellan sig så att inte ena föräldern får ta allt.

Nu är bara frågan vad vi ska hitta på idag för att hålla en väldigt frisk och pigg liten prins stimulerad medan den febriga lilla prinsessan får vila.

Då tar vi tisdag mina vänner. Hoppas du får en bra dag!

Kram